Claustraphobia و CPAP

[ad_1]

یکی از اولین مسائل من می شنوم وقتی که یک فرد می آید را به یک آزمایشگاه خواب به معرفی به CPAP است که آنها را به هراس از مکانهای بسته که شما نمی تواند ایستاده به هر چیزی بر روی صورت خود. وجود دارد این است که همیشه بهانه ای برای عدم تحمل درمان است. بیشتر به این دلیل است که با احساس خارج از کنترل است. وجود دارد راه های بسیاری است که می تواند ایجاد یک تجربه موفق.

بیایید شروع با ماسک. آن است که احتمالا مهم ترین قطعه از تجهیزات شما استفاده خواهد شد و این ساده ترین راه برای تغییر است. اگر شما قادر به استفاده از ماسک در طول شب مطالعه خود را بگویید فن آوری خود را, اما آنچه معمولا اتفاق می افتد این است که آنها با استفاده از ماسک برای 1 تا 3 روز در خانه و پیدا کردن که در آن است و نه بهترین ماسک برای آنها. این حرکت ممکن است بیش از حد باعث نشت آن ممکن است باعث شود پوست خود را به علامت و یا شکست آن را ممکن است چشم خود را خشک; همه این مسائل را می توان به دسته با یک تغییر ، آن نیز رایج برای افرادی که ترس به بسیار موفق تر با یک, ماسک صورت کامل با توجه به توانایی تنفس از طریق بینی و دهان آن را به هر کسی راحت تر است. خود را بیمه پرداخت خواهد شد برای جایگزینی ماسک در طول سی روز از درمان است. پس از سی روز یک ماسک جدید باید دستور داده شود. در بسیاری از مراکز آنها اجازه خواهد داد که شما را به دادگاه و یا قرض گرفتن ماسک برای پیدا کردن یکی که برای شما کار می کنند.

دانستن چگونه به انجام تکنیک های تمدد اعصاب به شما اجازه می دهد موفق خواهد بود زمانی که شما در حال تلاش برای به خواب رفتن چند روز اول. آن را نیز می تواند کمک کند در روز که در آن سطح استرس خود را بالا است. دو تکنیک من پیدا کرده اند که در حال کمک به آرامش مترقی. این است که آسان برای یادگیری و اجازه می دهد تا شما را به تمرکز بر آرامش بخش و همچنین کمک به شما برای تمرکز و تفکر خود را.

1. در شروع و تشدید آنها را به عنوان به عنوان شما می توانید نگه دارید برای تعداد ده و سپس اجازه می دهد آنها را برای استراحت و رفتن لنگی

2. به تدریج حرکت بدن تمرکز بر روی یک گروه عضلانی در یک زمان.

3. برای رسیدن به بالای سر خود را باید با صرف حدود 10 دقیقه تنفس عمیق و ماهیچه های خود را ممکن است آرام است. این محور تمرکز کمک می کند تا افزایش سطح اکسیژن و ذهن اجازه می دهد تا به اردوگاه پایین آماده سازی آن برای تخت.

تنفس دیافراگم یکی دیگر از ورزش است که اجازه خواهد داد که شما را به استراحت و تنفس عمیق با یک تکنیک است که طول می کشد تمرکز. دروغ تخت در پشت خود را با دست خود را در معده خود را در زیر دنده ها. به عنوان شما را از یک نفس عمیق و آهسته در فشار دست خود را هنگامی که شما بازدم قرعه کشی در عضلات شکم خود را بنابراین شما در حال کشیدن دست خود را در. من معمولا می خواهم به نگه داشتن نفس 3-5 دوم بین اوج و بازدم. نیاز به تمرکز اجازه می دهد تا ذهن را آرام و آن را باعث افزایش سطح اکسیژن از انجام استنشاق کند.

اگر تکنیک های تمدد اعصاب کار نمی کند برای شما دارو و یا کار با یک عضو شورا که شیوه شناختی رفتاری. فیزیکی خود را می تواند کمک به شما برای پیدا کردن کمک خواهد کرد که برای شما کار می کنند. آن را غیر معمول نیست برای کسی که برای نیاز به کمی حمایت اضافی این است که درمان طولانی مدت و گاهی اوقات آن را طول می کشد زمان کمی برای تبدیل شدن به سازگار با آن است.

برخی از لوازم جانبی می تواند به شما کمک کند با برخی از مسائل کوچک. چانه تا نوار می تواند کمک به یک استراحت حداقل رساندن نشت. یک مارمولک کمک خواهد کرد با زخم روی بینی و نشت به چشم. یک گرم شلنگ ممکن است کمک به دهان خشک شدن.

به طور کلی کار با یک بیمار کارشناس یا پزشک بهترین راه برای موفق شدن در هنگام استفاده از PAP. بیشتر به شما در برقراری ارتباط در مورد مسائل مربوط به خود را هر چه زودتر به یک راه حل برای کمک به شما با موفقیت بر روی دستگاه شما و خواب یک خواب سالم است.

[ad_2]