5 گام برای سازماندهی و راه خود را به بهره وری

[ad_1]

آن را 10:38am و شما در یک رول. شما در حال عمیقا خود را درگیر کار است که شما به سختی متوجه جهان اطراف شما. شما در این منطقه. شما فقط نیاز به بررسی تاریخ در آن فاکتور…اما که در آن است که فاکتور ؟ آن را سمت راست وجود دارد یک دوم پیش. هیچ چیز پرت کردن تمرکز خود را سریع تر است که بهم ریختگی. شما ممکن است مجبور به صرف 10 دقیقه بعد به دنبال از طریق زیر شلواری, شمع بر روی میز کار خود را و شاید حتی سطل بازیافت برای دیدن اگر آن را به طور تصادفی به پایان رسید وجود دارد.

آیا شما یکی از کسانی که می گویند آنها را به ” خود ” پر کردن سیستم ؟ این است که معمولا فقط یک پوشش برای ” من اساسا می دانید چه هر یک از این شمع های مختلف در اینجا و احتمالا می تواند به شما بگویم آنچه که در برخی از آنها.’ وجود دارد هیچ گفتن چقدر زمان می تواند از دست رفته در یک روز با توجه به بهم ریختگی. تصور کنید اگر در هر زمان شما نیاز به چیزی آن را سمت راست که در آن قرار بود. چه زمان بهینه ساز است که می تواند! اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن یک راه برای جلوگیری از از دست دادن گرانبها دقیقه از روز خود را در تلاش برای پیدا کردن که فایل ایمیل, فاکتور یا قلم به نکات زیر ممکن است به شما ارزشمند.

1. فایل روزمره است. اجازه ندهید مقالات ساخت تا بر روی میز کار خود را. انبوهی از کاغذ بر روی میز خود نشسته و نه تنها مانع بهره وری خود را در آنها ایجاد استرس نیز هست. تصور کنید نشسته به کار با هیچ چیز اما پروژه های فعلی خود را بر روی میز کار خود را. در حال حاضر آن را تصور کنید (اگر آن را نمی کند در حال حاضر شبیه به این) با انبوهی از کار در همه جا. شما می توانید احساس استرس کسانی که شمع ایجاد کنید. کنار 15 دقیقه در هر روز برای ایجاد فایل های برچسب آنها را به وضوح و راه اندازی یک سیستم پر کردن و یا فقط نگه داشتن آنها را به ترتیب حروف الفبا. این خواهد بود یک نجات دهنده بزرگ هم دفعه بعد که شما به دنبال آن هستید که فاکتور. 15 دقیقه در روز شما را به این قرار داده خواهد شد به دست آورد و سپس در برخی از زمان است که شما لازم نیست به صرف جستجو برای همه چیز.

2. سازماندهی فایل های کامپیوتر خود را. فقط به عنوان به شما در تنظیم یک سیستم بایگانی برای مقالات خود را, شما نیاز به ترتیب پر کردن سیستم در کامپیوتر شما. قادر به پیدا کردن یک سند بر روی کامپیوتر شما است هر بیت به عنوان خسته کننده به عنوان از دست دادن یکی بر روی کاغذ. اما این است که بسیار به راحتی اجتناب از هر زمان شما صرفه جویی یک سند بر روی کامپیوتر شما خواسته می شود که در آن شما می خواهم به آن را ذخیره کنید. اگر شما شده اند به طور تصادفی به صرفه جویی در کار خود را در هر کجا که کامپیوتر خود را دهید شما را به آن زمان برای تمیز کردن. ایجاد پوشه ها برای بزرگتر موضوعات و زیر مجموعه ها در هر موضوع. برای مثال اگر شما کار با قرارداد یک پوشه به نام ‘قرارداد’ و درون این پوشه یک زیر پوشه که در آن شما در حفظ و خود را در قالب قرارداد به نام ‘قالب’ و دیگر زیر مجموعه برای هر یک از مشتریان خود را که در آن شما می توانید فروشگاه نسخه از قرارداد شما با هر مشتری است. شما همچنین باید به طور منظم سازماندهی دسکتاپ خود را در جهت جلوگیری از نشستن و خیره در آن unproductively برای مدت طولانی. شما نیاز به از بین بردن درهم و برهمی بر روی دسکتاپ خود را با پاک کردن هر کلید های میانبر برای برنامه هایی که شما استفاده نمی اغلب. این شما را قادر خواهد ساخت تا به سرعت دسترسی خود را اغلب استفاده می شود برنامه.

3. را به انجام لیست. آیا شما تا به حال احساس غرق کار است که شما حتی نمی دانید که در آن برای شروع ؟ ساخت یک لیست انجام در شروع هر روز کاری است که یک گام ساده اما کمک خواهد کرد که فوق العاده به شما در حفظ و بر روی آهنگ. شما برای جلوگیری از شروع یک کار تنها به درک که شما چیزی مهم تر است که باید انجام شود. من شخصا پیدا کرده اند لیست می شود موثر ترین زمان محافظ و من به طور مداوم را شگفت زده در چگونه انجام چنین چیزی کوچک به عنوان ایجاد یک لیست باعث می شود من یک معامله بزرگ بیشتر کارآمد.

4. شسته و رفته. آن را فوق العاده ساده و شگفت آور موثر در صرفه جویی در وقت شما. قرار دادن همه چیز در محل خود را هنگامی که شما به پایان رسید با آنها. وجود دارد هیچ چیز تحریک کننده تر از نیاز به توقف کار در جهت پیدا کردن قلم خود را. اگر شما لازم نیست که آنها را در حال حاضر پیدا کردن برخی از سازمانی اشیاء برای میز کار خود را مانند یک فنجان, قلم شما یک جعبه برای شما گیره کاغذ و یک جعبه برای شما جدیدترین وظایف. حفظ منابع شما استفاده از اغلب مانند محصولات اساسی صتبلرس highlighters و حلق آویز پوشه فایل زبانه در یکی به راحتی قابل دسترس از محل.

5. نگه داشتن یک تقویم است. با همه مسئولیت های شما در یک روز, شما احتمالا نمی توانید انتظار به یاد داشته باشید همه چیز. یک تقویم را حفظ خواهد کرد شما را در مسیر و کمک به شما برای جلوگیری از از دست رفته مهم جلسات و قرار ملاقات ها و حتی حوادث خانواده. اگر شما با استفاده از مایکروسافت چشم انداز و باید کامپیوتر خود را در طول روز با استفاده از تقویم خود و یا شما می توانید پیدا کردن بسیاری از برنامه های تقویم آنلاین. فقط انجام یک جستجوی گوگل برای آنلاین رایگان تقویم’. اگر شما کار نمی کند در کامپیوتر خود را در تمام طول روز در نظر خرید یک دستور کار برای نگه داشتن شما در مسیر و یا دستی مانند یک خلبان پالم یا Pocket PC و یا چک کنید اگر تلفن همراه شما دارای یک تقویم می توانید استفاده کنید.

سازمان کلید بهره وری. با استفاده از این چند مرحله ساده کمک خواهد کرد که کار خود را در بعد از اجرا قابل ملاحظه ای نرم و صاف. در نظر گرفتن زمان برای دریافت سازمان یافته فقط گام اول است. حفظ سازمان راه حل برای کمک به شما را به باقی می ماند موثر در کار خود را. نگاهی به اتهام به از وقت خود را با پیروی از این راهنمایی شما هزینه خواهد شد اما در نهایت شما صرفه جویی قابل توجهی در ساعت است.

[ad_2]