مچ پا رگ به رگ شدن – آنها چه هستند ؟

[ad_1]

مچ پا رگ به رگ شدن, شایع ترین آسیب های ورزشی رخ می دهد و هزاران بار در هر هفته. البته آنها نیز می تواند اتفاق می افتد در زندگی روزانه و کفش پاشنه بلند, مسئول بسیاری از مچ پا رگ به رگ! به شدت دردناک آنها به طور جدی مختل کردن زندگی روزمره و همچنین در راه خود ادامه داد: لذت بردن از ورزش است.

با توجه به این که رگ به رگ شدن مچ پا شایع ترین آسیب های ورزشی است تعجب چگونه کمی از آنها درک و چگونه اغلب این اصطلاح سوء استفاده. رگ به رگ شدن اصطلاح مورد استفاده برای توصیف یک ضایعه دردناک یک یا چند رباط مشترك بدون اینکه جابجا.

آیا رباط? رباط لینک یک استخوان دیگر به صورت مشترک. آنها ساخته شده از چندین بسته نرم افزاری و آنها به خصوص در معرض آسیب های ورزشی زیرا آنها به راحتی افزایش یافته است. هنگامی که وجود دارد یک شوک یا غیر طبیعی جنبش رباط ها می توانید پیدا کردن خود را کشیده فراتر از حدی است که از آن می توانید به راحتی در خود جای دهد.

در یک پیچ خوردگی خفیف, این می تواند فقط یک ساده, کشیدگی رباط به عنوان آن را کشیده است. در شدید پیچ خوردگی رباط ها ممکن است پارگی به طور کامل.

علائم معمول شامل درد و تورم. از آن زمان به خارج شدن کیت کمک های اولیه! در مچ پا رگ به رگ شدن, شایع ترین تاثیر می گذارد خارجی رباط جانبی. این است قدامی talofibular رباط – که مشکوک ادعا می کنند به شهرت بودن اغلب رگ به رگ رباط در بدن انسان است.

این اتفاق می افتد زیرا از پا پیچش داخل. این البته بسیار شایع آسیب های ورزشی به عنوان این به راحتی می تواند رخ دهد هنگامی که در حال اجرا و یا پرش به خصوص اگر شما زمین بد و یا یک اتفاقی برخورد. زمانی که وزن کامل بدن خرس را بر روی پیچ خورده مچ پا رباط کشیده فراتر از ظرفیت طبیعی منجر به رگ به رگ شدن.

بهترین توصیه برای چگونه به مقابله با یک پیچ خوردگی مچ پا می تواند به خاطر طریق مخفف قیمت. این یک راه آسان برای به خاطر سپردن رژیم ‘محافظت از, استراحت, یخ, فشرده سازی, بالا بردن’. پشتیبانی مچ پا و مچ پا در پرانتز ارائه طیف وسیعی از مزایای. آنها می توانند به کاهش درد و همچنین کمک به رباط به درمان آنها کمک فشرده سازی و آن را به بقیه خوش آمدید هر گونه آسیب به رباط ها. پشتیبانی مچ پا نیز کمک به محافظت از مچ پا خود را.

این روزها پشتیبانی مچ پا و مچ پا پرانتز معمولا ساخته شده از ارتجاع مواد و یا نئوپرن. این ایدز با درجه فشرده سازی و کمک می کند تا حمایت مشترک افزایش ثبات. برای جدی ترین مچ پا رگ به رگ شدن مچ پا سفت و سخت استفاده از آتل استفاده می شود.

در هنگام بازگشت به فعالیت ورزشی پس از تروما و آن است که همیشه یک ایده خوب برای پوشیدن پشتیبانی مچ پا برای کمک به پیشگیری از آسیب دیدگی در آینده است. دلیل این است که متاسفانه بعد از شما را دچار یک آسیب مچ پا, شما به احتمال زیاد به رنج می برند دیگری در آینده به عنوان رباط هستند و احتمال دارد که تضعیف شده است.

به همین دلیل است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای که عود آسیب های ورزشی خود را تحت تاثیر قرار زانو و یا مچ پا. بنابراین آن است که واقعا مهم است به حکیم تا در مورد پیشگیری از آسیب دیدگی و همچنین به عنوان چگونه به استفاده از محصولات توانبخشی موثر برای بازیابی از آسیب های ورزشی است.

[ad_2]

Leave a Reply