قایقرانی تجهیزات ایمنی (قسمت دوم)

[ad_1]

در تجهیزات ایمنی قسمت 1 ما نگاه تجهیزات ایمنی مورد نیاز توسط گارد ساحلی و دیگر نهادهای نظارتی. در این قسمت قصد داریم نگاهی به آنچه تنظیم شده است اما, است که به همان اندازه مهم است. تنظیم تجهیزات به حساب نیست برای ایمنی بسیاری موارد شما نیاز دارید برای روز به روز استفاده کنید.

مهم تجهیزات ایمنی برای تکمیل موارد در قسمت 1

قایق های اساسی تجهیزات

o حوض خطوط دو خط

o گلگیر

o مجریان و رود

o کیت کمک های اولیه

o چراغ فلش

o Throwable شناوری

o اگر شما یک مخزن نگه داشتن یک دریا زباله placard

o نجات دستگاه پمپ خن

شما ممکن است در نظر گرفتن این موارد ایمنی, اما آنها هستند. دو خط می تواند حیاتی اگر موتور شما با شکست مواجه شد. همان می رود برای یک لنگر و رود. توصیه می شود لنگر رود یک چسبناک خط با زنجیره کوتاه 7 برابر عمق آب. لنگر است به اندازه قایق اندازه و نوع. مهار خواهد شما را قادر به جلوگیری از دست خوش پیشامد میشه و برای کمک تماس بگیرید. اگر آن را تاریک است شما ممکن است نیاز به یک چراغ قوه به مجموعه لنگر. اگر شما یک آسیب شما می توانید کمک های اولیه با یک کیت و پس از آن قادر به انتقال به یکی دیگر از کشتی با گلگیر. البته در قسمت 1 ما نیاز جلیقه بلکه نگاه به یک مدرن throwable شناوری دستگاه در مورد یک مرد دریا اراذل و اوباش. اگر شما یک نشت آن مهم است به برخی از مرتب کردن بر اساس از نجات یا دستگاه پمپ خن.

تجهیزات شخصی

o آب و مواد غذایی

o چرخ دنده های شخصی و لباس

o Singlehanded یا اسکی قایق در نظر گرفتن یک موتور سوئیچ کشتن

o Personal Locator Beacon یا اراذل و اوباش یاب

o سایه برای گرم و آفتابی روز

o پوشش سرد و باد می وزد روز

هر چه از آب بدن شما آماده شود. اگر شما فقط رفتن برای روز نزدیک به ساحل و یا اگر شما در حال عبور زیادی از آب بدن مصرف چند روز شما باید مناسب دنده. به یاد داشته باشید آن است که بسیار آسان برای به دست آوردن گیر کردن طولانی تر از برنامه ریزی شده.

اگر شما در حال رانندگی یک کرجی و سقوط در دریا یک موتور سوئیچ کشتن مورد نیاز است. یک PLB می توانید با ارسال یک سیگنال به SAR اگر شما سقوط در دریا در حالی که اراذل و اوباش یاب می توان به واقع توسط کشتی.

ناوبری

o قطب نما

o نمودار

o دوربین شکاری

o GPS

در آب شما نیاز به قادر به حرکت به راه خود را با خیال راحت در اطراف آبراه که شامل نگه داشتن روشن از دیگر عروق و کم عمق آب است. دریافت یک کپی از گارد ساحلی قوانین از جاده ها و یادگیری قوانین برای نزدیک شدن رگ دست زدن به قایق خود را در کشتیرانی آب و اجتناب از برخورد. Boatsafe.com مجموعه ای از کارت های که بسیار مفید در مرور درک و کمک به ناوبری و قوانین از جاده ها, چگونه به خواندن بعد شکل پرچم های سیگنال نمودار نمادها و خیلی بیشتر.

مرور نیز شامل نگه داشتن روشن shoal آب سنگ ها و در واقع ایمن ماندن در کشتیرانی آب. که قادر به خواندن یک نمودار دریایی مهم است. وجود دارد بسیاری از کتاب های در مورد چگونه به خواندن نمودار. اگر قدرت خود را می رود GPS خود را خوب است.

تعمیر و نگهداری

o سالانه تعمیر و نگهداری مکانیکی

o ابزار

o سوخت پاک

o شارژ باتری

o سیستم های فرمان

o بادبان & تقلب

این RNLI انگلیسی ها نجات سازمان است برخی از آمار جالب توجه خود را نجات داد. آنها پیگیری تعدادی از launchings از قایق های نجات و آنها را مربوط به علت تماس پریشانی. شماره 1 مشکل boaters که تحریک نجات است ماشین آلات. خرابی موتور تا کنون بزرگترین مقصر توسط 3 به 1. بعد می آید نامساعد آب و سپس خراب ملخ هواپیما.

آنچه ما می توانیم از این است که شما نیاز به حفظ موتور خود را, مطمئن شوید که شما باید سوخت پاک نمی شروع موتور با خطوط در آب اجتناب از ماهی تله و بررسی آب و هوا پیش بینی. مهم است که برای انجام چک سالانه برای دیگر تجهیزات مهم مانند چرخ دنده فرمان شارژ و سیستم های rigging اگر شما در حال قایقرانی.

ارتباطات

o پیش بینی آب و هوا

o VHF

o تلفن همراه

o تلفن ماهواره ای

یکی از موارد شما متوجه خواهد شد که در گارد ساحلی در لیست ارتباطات است. این امر می تواند عاقلانه به دریایی ارتباطات دستگاه. VHF برای inshore یا SSB یا تلفن ماهواره ای و دریایی. تلفن های همراه نیز مفید است. نه تنها مورد استفاده برای ارتباطات VHFs مفید برای گرفتن آب و هوا به روز رسانی.

چه باید بکنید هنگامی که شما در مشکل

o بکسل عضویت

o VHF

o همراه

o ماهواره ای

o پریشانی سیگنال EPIRB

هنگامی که شما در مشکل است یا اورژانس یا مسائل مکانیکی. اگر مسئله این است که مکانیک شما می توانید پیوستن به یک محلی و یا ملی بکسل سازمان مانند دریا و یا دو BoatUS. برای هزینه سالانه هر زمان شما می توانید یک مشکل مکانیکی شما می توانید تریلر به ساحل و یا بازگشت به خود را مهار.

اگر آن را یک وضعیت اضطراری است, شایع ترین راه boater می توانید نجات است به اطلاع گارد ساحلی از طریق VHF-رادیو FM و یا حتی یک تلفن همراه در آخرین رفت و آمد مکرر. آن را به شدت توصیه می شود که همه boaters حمل VHF. یادگیری روش های مناسب به عامل VHF. آنها کلیدی در اینجا آماده است. قبل از اینکه شما را ترک کرده اند یک برنامه و اجازه دهید کسی می دانم که طرح خود را. اگر شما نمی آیند به عقب در زمان مشخص شده و شما دوستان می توانید در تماس با گارد ساحلی است. در شرایط پریشانی سیگنالینگ دستگاه مانند یک EPIRB یا PLB با GPS موقعیت عاقلانه خواهد بود. این می تواند به ارسال سیگنال از طریق ماهواره به جستجو و نجات تیم خود را با موقعیت دقیق.

[ad_2]