عظیم از دست دادن وزن باعث “ترکیه Waddle” برای بیماران WLS

یکی از دوستانم که به تازگی از دست داده و نزدیک به 150 پوند پس از بای پس معده شد های هیجان او با آشنایی است. او هیجان زده بود چون تمام علائم از دیابت نوع دوم رفته بودند و او دیگر طول می کشد هر گونه دارو – او احساس می کند سالم تر از همیشه در زندگی خود.

سپس آشنایی یک زندگی طولانی لاغر-minny پشت سر هم حباب او “اما نمی داشتن که ترکیه گردن زحمت شما ؟ شما می دانید که wrinkly پوست فقط حلق آویز وجود دارد؟”

چه بی رحمانه جهان است. دوست من خرد شد. درست است او یک ترکیه گردن. بسیاری از افرادی که از دست دادن عظیم وزن را اویزان wrinkly گردن بنابراین با مهربانی با اشاره به در جراحی زیبایی حرفه ای به عنوان “ترکیه waddle”. یک گردن اویزان است که قیمت های کوچک به پرداخت هزینه برای سلامت بهتر و سلامتی. حتی ما می خواهیم به ما نگاه پس از جراحی کاهش وزن و داشتن کسی جلب توجه به این مانده از ما چاقی بسیار مأیوس کننده است.

وجود دارد برخی از گزینه های جراحی برای سفت کردن و سپس پوست گردن: یک گردن بلند است که در واقع مجموعه ای از روش های مورد استفاده برای بهبود ظاهر خود را گردن:

· Cervicoplasty است این روش استفاده می شود برای حذف پوست اضافی

· Platysmaplasty حذف یا تغییر عضلات گردن

یک جراح پلاستیک نیز می توانید انجام لیپوساکشن گردن که حذف بیش از حد چربی است. در برخی موارد تزریق بوتاکس ممکن است پاسخ به مشکلات خود را اگر شما احساس پری یا “گروههای موسیقی است.”

یک گردن بلند شد از سوال برای دوست, بنابراین ما برخی تحقیقات و پیدا کردم یک رویکرد جامع تر به همراه داشت که برخی از بهبود. از Bharti Vyas ” کتاب “زیبایی عقل” ما در بر داشت زیر مشاوره:

· گردن خود را بارگیری ماساژ

· نگه داشتن سر خود را در هم ترازی مناسب – تصور کنید که سر خود را کشیده به سمت بالا توسط یک قطعه از رشته متصل به تاج

· پاک کردن گردن خود را شب و صبح همان است که شما صورت خود را با شروع در collarbones و کار به jawline.

· درخواست کننده و مرطوب کننده با کرم شب و مرطوب با کرم های ضد آفتاب در طول روز. پوشش جلو و دو طرف گردن و اطراف collarbones.

· پوسته پوسته شدن گردن خود را بارگیری در این هفته.

· برای crepey گردن اعمال می شود روغن بادام به عنوان یک تغذیه کننده و مرطوب کننده.

خانم Vyas همچنین توصیه برخی از ورزش ساده به تن عضلات گردن (و *جایزه* این زیبا و آرامش بخش):

· نگه داشتن سر خود را در یک موقعیت مرکزی و سپس ناب آن را به عنوان دور به عنوان شما می توانید نسبت به یک شانه و نگه دارید برای یک تعداد از 10. گردن شما ممکن است احساس کنید به جای سفت آغاز خواهد شد. تکرار در طرف دیگر مطمئن شوید که شانه های خود را هنوز هم باقی می ماند و آرام در سراسر. فراموش پنج تکرار.

· نگه داشتن چانه خود را به سطح به نوبه خود سر خود را به یک طرف به طوری که چانه است که بیش از شانه خود را. شیب سر رو به عقب در یک “بیا اینجا” جنبش است. تکرار در طرف دیگر. تکرار توالی پنج بار.

دوست من زیر این شیوه صادقانه. گردن او بی عیب و نقص نیست اما برای من آن را زیبا. او collarbones و چانه و یک لبخند بشاش در صورت سالم.

Copyright © 2005 کی بیلی – تمام حقوق محفوظ می باشد.

Leave a Reply