خرید الکتروگیربکس خورشیدی SEW – فیام موتور

اگر صحیح خاطرم باشه، همین گیربکس فقط 2 تا گروه شمسی داره و کلیه حالت های دنده ها حیاتی مخلوط حالت های گوناگون این دو تیم ساخت میشن. به طور کلی از مزیت های کاربردی گیربکس شافت مستقیم می توان به مزایای مهندسی و عملکردی، قابلیت بده بستان قطعات و ذیل گروه این تیپ گیربکس اشاره کرد. تعداد نصیب های مختلف تیم ی شمسی ( که شامل رینگی، خورشیدی، قفسه) در گيربكس های اتوماتیک به وسیله ی کلاچ ها و باندهایی اثبات و یا این که محرک می شوند. بده بستان دنده در گیربکس دستی یا این که ساده می بایست متناسب کلیدی سرعت چرخ دنده ها انجام و تنظیم شود. مهمترین کاربرد چرخ دنده ی حلزونی ضمن ارتقا گشتاور، ساخت زاویه 90 جايگاه در میان شفت ورودی و شفت خروجی است که در بخش اعظمی از وسایل و دستگاه های متعدد کاربرد داراست که از جمله همین کاربرد ها می توان به گیربکس آسانسور اشاره کرد. گیربکس حلزونی اصلی بکار گیری شافت اسپیرال در فضایی مضاعف محدود کاهش قابل توجهی در سرعت دورانی موتور تولید می نماید که در مقایسه کلیدی دیگر انواع الکتروگیربکس در حجم برابر بسیار قابل توجه است. در همین جور از گیربکس ها غالبا از چرخ دنده های حلزونی و چرخ دنده های مارپیچ زاویه دار استفاده می شود. یکی از دیگر از وظایف گیربکس ها تغییر زاویه دربین شفت محل ورود و شفت خروجی میباشد که اکثر اوقات به صورت زاویه 90 رتبه می باشد. گیربکس ها در صنعت های به تیتر یک واسط بین مصرف کننده و ساخت کننده قدرت میباشند و یک تعادلی را دربین این دو طرف تولید می کنند.از گیربکس ها همینطور می اقتدار برای تغییر و تحول جهت بازه هم استعمال کرد. گهگاه تایم ها نیز همین تغییر و تحول جهت اختلال ساز می شود و برای برطرف کردن این مشکل، یک چرخ دنده ی دیگر فی مابین دو چرخ دنده ی آیتم نظر قرار می دهند و سبب می شود تا جهت چرخش تغییر تحول نکند. این گیربکس خواص برگشتپذیری دارااست که می توان اهمیت طولانی تر کردن یک بازدارنده، برگشت پذیری را خنثی کرد. 3. و یک رینگ که از داخل دنده دار شده و به رخ اثبات بر روی بدنه گیربکس اتصال دارد. گیربکس شمسی از گیربکس های مالامال کاربرد صنعت امروزی می باشد که به علت بازده بالایی که در کارایی دارد زیاد مالامال طرفدار می باشد. از اساسی ترین وظایف گیربکس ها، ارتقاء گشتاور می باشد که می توان گفت بیشتر گیربکس ها به همین منظور طراحی و ساخته می شوند. شیوه کارایی گیربکس شمسی به این شکل هست که در صورتی که یک جزء از اجزای اهمیت گیربکس اثبات باشد و کاربر دیگر آن بچرخد سبب ساز ارتقا یا کمتر شتاب یا این که گشتاور می شود. از آنجایی که استفاده از موتور سرو (و یا این که استپ موتور) جهت کارهای ظریف و همچنین کمتر و به صفر رساندن تلرانس خطای حرکتی می باشد، گیربکس های شمسی حساس لقی ناچیز برای به کار گیری در این سیستم ها که در اشکال متعدد از حیث جور طراحی دنده، از حیث جهت انتقال نیرو ( شفت مستقیم و نود درجه) و همچنین در نسبت های تبدیل متعدد (Ratio)، تولید و ارائه می گردند. میزان بالاتر: حداکثر ولتاژی که هادی بیرونی موتور می تواند تحمل کند. 2a2 و براین اساس شعاع کاهش به معنای شتاب زاویه ای اکثر است.ماکزیمم شتاب محل ورود n1MAX ماکزیمم گشتاور T2MAXنمایان گر ماکزیمم گشتاور قابل اعمال خروجی برای عصر های کوتاه و یا این که پیک های اتفاقی، به نحوی که به قطعات ذیل تنش آسیبی وارد نگردد و در شکل استمرار اعمال چنین گشتاورهائی بر روی گیربکس به قطعات گیربکس جراحت وارد خواهد شد نسبت تبدیل i:این میزان بیانگر نسبت واقعی بین شتاب محل ورود n1 و شتاب خروجی n2 هست و در یک گیربکس شمسی از شیوه ضرب نسبت تبدیل طبقات در یکدیگر حاصل می شود ضریب کارکرد fs (Service factor):برای رسیدن به سایز صحیح گیربکس دنده خورشیدی، از ضریب تصحیح (fs) که در جدول برگه بعد آورده شده استعمال کرده و در میزان گشتاور درخواستی T2a ضرب شده و گشتاور به دست آمده ، واحد سنجش گزینش گیربکس ما اهمیت ضریب کارکرد مورد حیث خواهد بود. گیربکسهای حساس دنده صاف و یا این که اسپار، اساسی اعتنا بالا (لقی کم)، تحمل گشتاور بالا می باشند ولی نیکی به نظیر دنده مورب و همینطور بدلیل تکنولوژی بی آلایش تر و هزینه کمتر جهت تولید، ارزش قابل قبولی دارا‌هستند و به همین خاطر در اکثر مواقع که اعتنا خیلی خیلی بالایی نیاز نمیباشد از همین مدل گیربکس ها به کار گیری می شود. تحمل گشتاور بالا و صدای کمتر در حین عمل و ارزش بالاتر نسبت به دنده اسپار می باشند. به طور مشخص حیاتی کمتر نسبت تبدیل و افزایش سرعت، گشتاور خروجی نسبت به گشتاور ورودی هم کمتر خواهد بود. در گیربکسها نسبت کاهش شتاب (نسبت تعداد دندانههای شفتهای ورودی به خروجی)، ضریب دنده (i) هم نامیده میشود. به جهت مثال زمانی گفته می شود نسبت تبدیل یک گیربکس 1 به 10 است، به همین مضمون‌ هست که گیربکس، گشتاور ورودی را 10 برابر می کند. به استدلال وجود اصطکاک میان چرخ دنده ها، برای کارکرد روان، سوای سر و صدا و همچنین عمر اکثر آنها اضطراری می باشد که از یک جاری کننده مطلوب جهت کاهش هر چه بخش اعظم اصطکاک در بین چرخ دنده ها استعمال شود. نسبت تبدیل از مهمترین مشخصه های یک گیربکس به شمار می رود. چنانچه شما هر نوع سوالی در ارتباط حساس کجا و شیوه به کار گیری از لقی گیربکس خورشیدی دارید، می توانید کلیدی ما در ورقه وب تماس بگیرید.