حمله اضطراب کیت کمک های اولیه

[ad_1]

آن است که نسبتا ساده به اشتباه حمله اضطراب برای یک حمله قلبی. در واقع اکثر بازی گاه به گاه determ حتی نمی خواهد می دانم که تفاوت بین این دو اگر آنها را مشاهده کنید این اتفاق می افتد درست قبل از اینکه چشم خود را. نشانه های روشنی از یک حمله اضطراب منعکس معمولا شناخته شده نشانه ای از یک حمله قلبی, با این تفاوت که تنها ظاهری اگر کسی می داند که آنچه به دنبال. متاسفانه این دید شباهت همچنین باعث می شود آن را دشوار برای مردم بدانید که چه باید بکنید در صورتی که یک فرد تجربه یک یا دیگر. برای بیشتر قسمت ها تنها پاسخ واقعی است که مردم زمانی که به کسی است که تحت یک حمله قلبی, حمله اضطراب یا حتی سکته مغزی است که به سادگی با آمبولانس تماس بگیرید و سعی کنید به وحشت در حالی که در انتظار آن است. اما در واقع وجود دارد برخی از اساسی اقدامات کمک های اولیه است که یک فرد می تواند در عین حال.

نفس!

اولین چیز این است که برای بازگرداندن تعادل به فرد's تنفس. حمله اضطراب اغلب مختل گردش خون و سیستم تنفسی باعث تعدادی از اثرات آن بر عملکرد طبیعی خود را. یک حمله می تواند در نتیجه کسی با داشتن یک کاهش ضربان قلب و کاهش فشار خون و افزایش در بدن's گردش خون. هر گونه درد عضلانی است که یک فرد احساس می شود و کاهش در طول یک حمله. در حالی که این علائم نمی تواند انجام دهد هر دراز مدت و یا آسیب قابل توجهی در خود آنها ناراحت می توانید بدن's, طبیعی, شیمی و باعث تغییرات دیگری که ممکن است باعث آسیب. بازگرداندن معمول تعادل تنفس و گردش خون می تواند کمک به جلوگیری از آسیب هایی که ممکن است انجام شود تا در صورت حمله اضطراب.

چگونه وضعیت خود را?

در بسیاری از جهات این نیز می تواند کمک کند در این رویداد از یک حمله قلبی. بیشتر از یک اقدام احتیاطی از کمک های اولیه, نگه داشتن چشم در یک فرد's وضعیت همچنین می تواند کمک به مردم بهتر شانس در مواجهه با یک حمله اضطراب. وضعیت بد تمایل به فشرده سازی اندام های حیاتی در معده و شکم که باعث می شود آنها را بیشتر در معرض آسیب ممکن است در طول یک حمله. وضعیت بد نیز می تواند منجر به تنگ شدن فضای ریه و قلب است که در نوبه خود می تواند تنفس را سخت تحت شرایط عادی است. مشکل تنها می تواند بدتر زمانی که یک فرد با داشتن یک حمله که در آن ریه ها و قلب ها به درستی کار نمی کند و دیگر نشانه ای از ناراحتی هایی مانند تنگی نفس و فشار خون پایین به طور کامل غیر معمول.

آن's یک پرنده! آن's یک هواپیما! آن's A … اضطراب از بین رفته اند.

انحراف تاکتیک نیز شناخته شده است برای کمک به کسی که اگر آنها در حال تجربه یک حمله هر چند این است که معمولا بهترین های انجام شده توسط فرد خود را دارند. مختلف وجود دارد انحرافی تاکتیک های است که می تواند با بسیاری از پزشکان موافقت که بهترین اثر آمده در مورد اگر تاکتیک ها همزمان انجام شود. به طور کلی هر چیزی که اشغال ذهن در طول یک حمله است که یک ایده خوب است تا زمانی که آن را اضافه نمی کند بیشتر استرس است. اکثر کارشناسان نشان می دهد شمارش تا 100 با سرعت بالا هر چند برخی اشاره کرده اند که بسیاری از مردم نیز به نظر می رسد برای پاسخ به انجام معادلات ساده ریاضی در سر خود را مثبت. مورد علاقه شخصی من انحراف تاکتیک در طول یک حمله اضطراب است به هر تعداد به آرامی از 50 به 1 پرش هر شماره سوم و سپس بازگشت دوباره به 50 است. یا اعمال آنچه من می خواهم به تماس 'تمرکز حواس پرتی' یک تکنیک است که ترکیبی از حرکت با یک چالش است . برای مثال راه رفتن در 80 درصد سرعت … جنبش به فروشگاه مواد غذایی محلی است که در 5 بلوک دور و پشت … چالش است. تمرکز حواس پرتی می تواند بسیاری از انواع و بهتر است مورد استفاده قرار گیرد هنگامی که این گونه نوشته شده و گرفته شده با شما در یک کارت در کیف پول خود را … فقط در مورد حمله اضطراب رخ می دهد.

آن را خیس خوردن تا

آب سرد نیز شناخته شده است که برای کمک به, به دلیل آن باعث رفلکس در مغز است که آن را نگه می دارد از تمرکز بر حمله به خود است. از آنجا که مغز انسان هستند نه سیمی به چند وظیفه نگه داشتن آن را اشغال اغلب می تواند به اندازه کافی از بدن's توانایی هماهنگ کردن همه چیز به منحرف کردن یکی از حمله هر چند صحبت کردن در تلفن در مورد هر چیزی به جز اضطراب کمک می کند.

خود را کامل کیت کمک های اولیه در برابر یک حمله اضطراب کامل است در حال حاضر همه شما باید انجام دهید این است که استفاده از آنها را! شما ممکن است در واقع به نقطه یک روز که در آن شما خوش آمدید, حمله اضطراب, و نه پس از اجرا با توجه به برخی از تکنیک های که تبدیل به یک یادآوری به چه شیوه زندگی سالم باید شامل! در نهایت DON'T فقط حفظ خود و کمک های اولیه اضطراب کیت. نوشتن آن و حمل آنها را با شما بر روی یک کارت کوچک. به این ترتیب شما'll نوبه خود به کیت کمک های اولیه در زمان اوج ناامیدی و نه پس از آن نوبت به اتاق اورژانس به عنوان من برای سال.

[ad_2]