جدول زمانی آموزش تلویزیونی روز یکشنبه 31 فروردین- اخبار اجتماعی – اخبار تسنیم

[ad_1]

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جدول مدرسه  تلویزیونی از طریق شبکه آموزش و چهار سیما برای  روز یکشنبه 31 فروردین 99 اعلام شد.

شبکه آموزش:

متوسطه دوره اول:

ساعت 7.45 تا 8 درس تربیت بدنی دوره متوسطه

ساعت 8.05 تا 8.25 درس عربی  پایه 9

ساعت 8.28 تا 8.45 درس علوم تجربی  پایه 8

ساعت 8.45 تا  9.05 درس علوم تجربی  پایه 7

ساعت 9.05 تا 9.25 ریاضی  پایه 9

برنامه دوره ابتدایی :

ساعت 10.30 تا 11 درس بازی و ریاضی  پایه اول

 ساعت 11 تا 11.30 درس فارسی و نگارش  پایه دوم

ساعت 11.30 تا 12 درس فارسی و نگارش پایه سوم

ساعت 12 تا 12.30 درس علوم تجربی و تفکر  پایه چهارم

 ساعت 12.30 تا 13 درس مطالعات و مهارتهای اجتماعی پایه پنجم

 ساعت 13.15 تا 13.45 درس فارسی و نگارش  پایه ششم

متوسطه دوم:

ساعت 14.30 درس زبان انگلیسی 1  پایه 10

ساعت 15 درس دین و زندگی 1  پایه 10  رشته‌های ریاضی و تجربی 

ساعت 15.30 درس حسابان 1  پایه 11 رشته ریاضی فیزیک

ساعت 16 درس زیست شناسی 2  پایه 11

ساعت 16.30 درس فیزیک 3 پایه 12  رشته علوم تجربی 

ساعت 17 درس فارسی3  پایه 12 تمام رشته ها  

ساعت 22  درس فیزیک 3 پایه 12 رشته ریاضی فیزیک 

  ساعت 22.30 درس نگارش 3  پایه 12

   شبکه 4

رشته های ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی و فنی حرفه ای وکاردانش:

ساعت 8 تا 8.30درس دین و زندگی 2  پایه 11 رشته علوم انسانی 
 
ساعت 8.30 تا 9 درس عربی،زبان قرآن 2 پایه 11 رشته علوم انسانی
    
ساعت 9 تا 9.30 درس  عربی،زبان قرآن 1 پایه 10 رشته ادبیات و علوم انسانی  

ساعت 9.30 تا 10 درس عربی، زبان قرآن 3 پایه 12 رشته علوم انسانی 

ساعت 10 تا 10.30 درس تاریخ 3 پایه 12 رشته علوم انسانی   

ساعت 10.30 تا 10.50 کارگاه نوآوری و کارآفرینی – پایه 11-بازاریابی و فروش -درس مشترک رشته های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش 
 
ساعت 10.50 تا 11.10 نقشه کشی رایانه ای- ترسیم با رایانه -پایه 10 رشته های زمینه صنعت  – شاخه فنی حرفه ای .

ساعت 11.10 تا 11.35 عربی 3 پایه 12 مبحث جمله شرطی  – درس مشترک رشته های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش .   

 ساعت  11.35 تا 12 الزامات محیط کار پایه 10 مهارتهای کاریابی – درس مشترک رشته های شاخه فنی حرفه ای و کاردانش. 

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

Leave a Reply