استرس بار خودرو، راهنمای خرید انواع استرس بار پراید، پژو و سمند ارزان – کیمیک

یه جا یکی از دوستان گفته بود 200 کیلو سرب .از سرعت وشتاب ماشین کم بشه وهمین طور از قدرت ترمز گیری ومصرف بنزین بره بالا که می خواهیم پایداریش بیشتر بشه؟ اما میدانیم که این قطعه برای تقویت شاسیهای مکفرسون اختراع شد. اما اگر عضلات خود را کشش بدهیم، لااقل احساس استرس را کاهش میدهیم. اگر این روش برایتان امکانپذیر نیست پس روش های کنار آمدن با شرایط استرس زا را یاد بگیرید و در زندگیتان از آن ها استفاده کنید. با ما همراه باشید. ما در این نوشته راجع به استرس بار و مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد. اما موجب افزایش هندلینگ یک خودرو میشود این در حالی است که زیربندی مناسب برای رانندگی شهری کمی نرمتر از خودروهای ساخته شده برای پیست است اما اگر بخواهیم بهترین سیستم تعلیق را برای بالا بردن هندلینگ معرفی کنیم سیستم چند طبقی یا چند جناقی را نام میبریم سیستمی که بیشتر میتوان آن را در خودروهای بنز و بامو و یا خودروهای گران قیمت مشاهده کرد چرا که نصب آنها بر روی خودرو مستلزم هزینههای بیشتری خواهد بود. واکنشهای بدنتان را در نظر بگیرید و علت آنها را پیدا کنید یا با پزشک در میان بگذارید.

استرس بار برای چیست
بدنه ی میل تعادل برند نورا کاملا آلومینیومی است و نوع انحنای این میل تعادل با توجه به خودرو متفاوت است و هر ماشین می تواند استرس بار مخصوص خود را بر روی خودرو سوار کند. همان طور که میدونید چرخ های جلوی یک ماشین به جز اتصالات عرضی دارای یک سری اتصال ها به اتاقک هم هستند و وقتی که خودرو شروع به حرکت در مسیر مستقیم خودش می کند به خاطر ضرباتی که به مجموعه تعلیق هر کدام از چرخ ها وارد می شود ممکن است به اتاق کمک ها آسیب زیادی وارد نکند ولی اگر این ضربات در زمان چرخش ها وارد شود و در موقعی که چرخ های جلوی یک ماشین مسافت های متفاوتی را می پیمایند به مرور زمان ممکن است زاویه اتاقکهای کمک را تغییر دهند که این تغییر سبب آسیب به آنها می شود البته این را هم به خاطر داشته باشید که حتی اگر ضربات خاصی وارد نشود به علت نیروهای فشار و کششی که در زمان چرخش ها اتفاق می افتد دوباره ممکن است اتاق که آسیب ببیند. 4) فنرها و کمک فنر ها می کنند این است که از نوسانات موجود در چرخ ها جلوگیری میکنند و سبب نرم شدن آنها استرس بار فابریک پژو 405 میشوند.

هر قطعه آکبندی که قیمتی بیش از حد متفاوت با این رقمها را داشته باشد، پتانسیل فیک (تقلبی) بودن را دارد. اما اینکه محور عقب خودرو هر چقدر به انتهای خودرو نزدیکتر باشد خودرو از هندلینگ بهتری بهره میبرد این در حالی است که محور جلو نیز باید در خلوتترین نقطه باشد در این صورت نیز هندلینگ خودرو بیشتر خواهد شد. یکی از عیب هایی که استرس بار دارند این است که عملکرد مثبت فنر های چپ و راست را کاهش می دهند به خاطر این که این دو فنر به هم وصل هستند. به همین ترتیب یکی از راههای مفید بر هم زدن این چرخه، یافتن عضلات تحت استرس و ماساژ دادن آنها به مدت دو دقیقه، در صورت احساس گرفتگی آنها، میباشد. پس باید هر چند وقت یک بار آنها را عوض یا جابجا کرد تعادلی بین همه چرخ های خودرو به وجود آید. در بعضی شرایط ممکن است نیاز به این باشد که چرخ سمت راست بالا رفته و چرخ سمت چپ پایین بیاید.

استرس بار ۲۰۶ خرید استرس بار کاری که انجام میدهد آن است که فنری که باز شده است را به سمت زمین می آورد و فنری که بسته است را باز می کند با انجام این عمل می خواهد که شکل هندسی به درستی تشکیل شود. با استحکام بخشیدن به سیستم کمک و فنر، در مقابل ضربات وارده ناشی از جاده و در پیچ جاده ها خودرو ثبات بیشتری می یابد. وقتی که به چرخ ها فشار و ضربه وارد می شود بخاطر هماهنگ نبودن سیستم جلوبندی ممکن است یک سری از قطعات مانند کمک ها و سیبک ها آسیب ببینند و به طور کامل خراب شوند. 3) وقتی که خودرو بخواهد از پیچ ها عبور کند از آن قسمتی که خودرو وارد پیچ می شود یک نیرویی به سمت بالا وارد خواهد شد که این سبب میشود سمت دیگر خودرو فشاری به سطح زمین وارد کند در واقع اصطلاح نمی گویند که یک سمت فنر باز شده و سمت دیگر بسته. استفاده از استرس بار، بدون استفاده از فنرهای سفت تر که سواری خودرو را غیر دلچسب می کنند، بر تعادل اتومبیل ها در پیچ ها می افزاید.هندسه سیستم تعلیق خودروها به صورتی طراحی شده که در هر شرایطی سطح لاستیک را با سطح جاده به صورت موازی نگه دارد تا همیشه بیشترین تماس بین لاستیک و جاده برقرار باشد اما پیچش بدنه، به خصوص در پیچ های تند، این رابطه را بر هم می زند و از توانایی سیستم تعلیق برای موازی نگه داشتن لاستیک با سطح جاده می کاهد.