استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از فیلتر و Wildly اهداف مهم

[ad_1]

چکیده

فرایند برنامه ریزی استراتژیک می تواند بسیاری از مسیرهای. آن می تواند نیاز به ماه از مقدماتی تجزیه و تحلیل و یا به سادگی با استفاده از دانش جمعی از تیم مدیریت. در هر دو روش نیاز است که این شرکت تصمیم گیری در آینده آن دوره است. در این مقاله ما نشان خواهد داد که چگونه به استفاده از استراتژیک فیلتر به عنوان یک راه برای غربال کردن از طریق داده ها و بهترین تصمیم. پس از آن ما خواهد شد تمرکز این تصمیمات به چند مثال مهم اهداف (کلاه گیس) خواهد بود که منابع و به پایان رسید.

برنامه ریزی استراتژیک: استراتژیک, Filters & شدید اهداف مهم

  • رانندگی نیروی فیلتر – مزیت رقابتی شما می توانید ثابت کند
  • در حال ظهور روند فیلتر
  • فیلتر مشتری
  • Wildly اهداف مهم
  • نقشه استراتژی

رانندگی نیروی فیلتر

نیروی محرکه است و تفاوت کلیدی یا مزیت رقابتی این شرکت است. مهم ترین عنصر از رانندگی نیروی اثبات است. اگر شما می خواهید کارکنان خود و مشتریان خود به آن اعتقاد دارند و سپس شما باید در پیدا کردن داده های پشتیبان خود را ادعا می کنند.

در اینجا است که یک لیست از چیزهایی که قابل قبول نیست نمونه هایی از نیروی محرکه:

  • آگاه کارکنان
  • خدمات مشتری
  • کیفیت
  • اعتماد
  • پاسخ
  • شهرت
  • نوآوری
  • و غیره.

دلیل اینها نمونه های خوبی است که هر شرکت می تواند ادعا این است و هر کس گفت: آن را. اگر همه گفت و پس از آن هیچ کس آن را باور خواهد کرد.

در اینجا برخی از نیروی محرکه نمونه هایی که در بازار می تواند بر این باورند واقعی هستند دیفرانسیلی:

  • نوآوری / تجربه – ما اختراع فولاد-نوار چسب به جای بخیه. استفاده از فولاد-چسب فولاد را کاهش می دهد زمان 20 – 90 درصد با کاهش خطر ابتلا به عفونت.
  • سرعت – ما در تولید هر محصول سفارشی در 2 هفته یا کمتر در مقابل رقبای ما هستند که در 6 هفته یا بیشتر.
  • ناهموار – ما تولید بیشتر ناهموار قابل حمل تجهیزات تولید برق را برای استفاده های نظامی. ما معنی-زمان-بین-شکست است 10,000 + ساعت.
  • خدمات مشتری / آموزش – ما آموزش دیده 1580 مشتری-مکانیک در خدمات/تعمیر تکنیک در سال گذشته و دو مکانیک اختصاص داده شده به کمک به مشتری-مکانیک بیش از تلفن.
  • محصول رهبری – ما تنها شرکت مشاوره در غرب با تجربه استفاده از کمی بهبود فرایند ابزار برای ساده کردن فروش و بازاریابی; کاهش هزینه ها و رشد فروش است.

هنگامی که شما می دانید و توافق بر رانندگی نیروی خود را برای شرکت شما می توانید این را درک کنید:

  • آنچه شما را به بهترین
  • صلاحیتهای هسته است که حمایت خود را نیروی محرکه
  • چگونه شما اقامت بهترین

در حال ظهور روند فیلتر

روندهای در حال ظهور در حال نیروهای خارجی است که شما را کنترل نمی کند و ممکن است شما را تحت تاثیر کسب و کار. این ممکن است شامل:

  • اقتصادی/پولی روند
  • سیاسی/قانونی روند
  • اجتماعی/روندهای جمعیتی
  • شرایط بازار
  • ویژگی های مشتری/عادات
  • رقیب پروفایل/مخلوط
  • تکنولوژی تکامل
  • قابلیت های ساخت
  • طراحی محصول/مطالب
  • فروش و روش های بازاریابی
  • روش های توزیع/سیستم های
  • منابع طبیعی/انسان/مالی

ما می خواهیم این را به عنوان یک استراتژیک فیلتر زیرا آنها ممکن است شما نیاز به تغییر مدل کسب و کار شما فراتر از داخلی شایستگی و نیاز مشتری. آنها را تحت تاثیر قرار چگونه شما:

  • فروش
  • توزیع
  • خرید
  • طرح ادغام
  • توسعه محصولات و خدمات جدید

ما زندگی کرده اند و در طول زمان از بزرگ خارجی اختلال. کتاب ها و روزنامه ها یک مثال بزرگ است. آمازون تغییر کتاب خرید با ساخت تقریبا هر کتاب تا کنون منتشر شده موجود یا جدید را از طریق آن انبارها و یا استفاده از طریق استفاده-کتاب همکاران. به جای خرید فقط آنچه را در کتابفروشی شما می توانید هر آنچه شما می خواهید دریافت توصیه هایی برای کتاب های جدید بر اساس آنچه که قبلا خریداری و خواندن نظرات از دیگر مصرف کنندگان قبل از خرید.

سپس آمازون تغییر دوباره با ارائه Kindle E-reader مرتبط به آن کتابفروشی آنلاین. در حال حاضر شما می توانید هزاران کتاب 1 دقیقه بعد از اینکه شما خرید تحویل داده به صورت بی سیم بیش از شبکه های تلفن. روزنامه ها و مجلات در حال تحویل به روشن شدن خود را هر شب در 3 هستم. هیچ جوهر ندارد چاپ بدون دیر یا گم شده تحویل سرویس هیچ مشکل هنگامی که شما سفر. به جای آن شما می توانید خدمات کامل.

در حال حاضر ما در حال حاضر اپل از اپل که وعده برای قراردادن گرافیک و فیلم ها در کتاب و مجله و روزنامه. این ترکیب e-تحویل امکانات از روشن شدن و خواندن تجربه کاملا متفاوت است.

پرینتر و ناشران مورد نیاز برای دیدن این روند در آینده برای زنده ماندن و رشد. این تحولات می تواند تعطیل شرکت های بزرگ و دیگران را روشن برندگان.

گرایش های دیگر از توجه داشته باشید در حال محیط زیست/تمیز کردن فن آوری های پولی/نرخ بهره در بازارهای جهانی/زنجیره تامین.

فیلتر مشتری

درک مشتریان خود را کامل فیلتر-پازل و اجازه خواهد داد که شما را به بهترین تصمیم گیری در طرح های استراتژیک خود را. یک زمان قابل توجهی را صرف درک هستند که بهترین مشتریان خود را. ما توصیه می کنیم یک رویکرد کمی از انتخاب کلید قابل اندازه گیری ویژگی مهم هستند که به خود سازمان و سپس با استفاده از تجزیه و تحلیل پارتو برای مرتب کردن مشتریان خود را از بهترین به بدترین مبتنی بر این اقدامات ،

هنگامی که شما می دانید که مشتریان خود را بهترین شما می توانید تعیین ویژگی های است که آنها را به اشتراک. برقراری ارتباط از طریق نیروی فروش و یا به طور مستقیم با این مشتریان شما نیاز به درخواست دو سوال مهم:

  • چرا آنها از شما خرید?
  • چه درد دارند ؟

در پایان از مشتری-فیلتر جلسه شما را می دانم:

  • که مشتری شما بهترین هستند
  • ویژگی های بهترین (آنچه آنها را متمایز از هر کس دیگری)
  • چرا مشتریان از شما خرید
  • چه درد مشتریان است که شما ممکن است قادر به حل (با تاکید ویژه قرار داده و در بهترین مشتریان

Wildly اهداف مهم (کلاه گیس)

با تمام کارهای مقدماتی کامل شما هم اکنون می توانید ایجاد طرح های استراتژیک خود را. بهترین شرکت های همیشه تمرکز بر دستیابی به چند مثال مهم اهداف است. هر کس در سازمان شما در حال کار بر روی چیزهای مهم در هر روز است. خدمت, مشتریان, ارائه, محصول, مربیگری, کارکنان, خرید, و غیره. همه مهم هستند و نیاز به اتفاق می افتد هر روز. برنامه ریزی استراتژیک به نظر می رسد در یک افق زمانی طولانی تر. بنابراین ما نیاز به بالا مهم و تمرکز بر چند (3 یا کمتر) Wildly مهم است که اهداف را طولانی تر خواهد شد اما ایجاد نتایج موفقیت برای سازمان شما.

این تمرکز را می دهد که برنامه ریزی یک حس از واقعیت است. بسیاری از سازمانها سعی کنید به انجام بیش از حد بسیاری از چیزها و تا پایان یا نه بیشتر انجام شود و یا انجام می دهند به طور متوسط ، شما می خواهید به بزرگ!

این کلاه گیس می تواند شامل:

  • ادغام و یا divestitures
  • عمده هزینه های سرمایه ای
  • توسعه محصول
  • جغرافیایی بسط
  • کل کسب و کار جدید و یا مارک های
  • کمپین های بازاریابی
  • جهانی زنجیره تامین
  • داخلی بهبود فرایند تلاش (Lean Six Sigma)
  • اجرای جدید سیستم های فن آوری اطلاعات
  • و بی پایان ایده های دیگر

نقشه استراتژی

آخرین مرحله این است که بیش از حد تراز سازمان با Wildly اهداف مهم. یک نقشه استراتژی است که یک ابزار ساده به صورت بصری نشان می دهد که چگونه هر بخش در حال رفتن برای حمایت از هر یک از کلاه گیس.

برای مشاهده نمونه ای از یک نقشه استراتژی به http://supplyvelocity.com/whitepapers.asp.

به عنوان مثال شما از یک شرکت فن آوری پزشکی که Wildly اهداف مهم شد به طور چشمگیری سطح شیب دار تا توسعه محصول جدید. این نقشه نشان می دهد که چگونه بازاریابی و تحقیق و توسعه/مهندسی و ساخت همه حمایت از این استراتژی است.

[ad_2]